20100315

Jonathan Coulton - The Future Soon [Guitar cover]

Po troše námahy se mi podařilo nastavit můj foťák tak, aby nahrával video i zvuk (to, že nenahrává zvuk v základě jsem zjistil až po tom, co jsem jednou celou písničku zahrál a zaspíval (to proto tam občas jsou chyby, protože mě už moc nebavilo zpívat to podruhé)) a myslím si, že to stálo za to. O svůj výtvor jsem se s vámi podělil níže, případně pokud kliknete na nadpis tohoto článku, otevře se vám video rovnou na YouTube.
Vím o chybách, prosím omluvte je. Nechtěl jsem to ten den už potřetí nahrávat a říkal jsem si, že hodit sem hudební video bez zvuku by bylo... podivné.

No snad se vám líbilo, za chvíli přidám další: Karel Plíhal - Kluziště

3 komentáře:

  1. .pnemáš to nějaký zrychlený? O:-) ale pěkný ... :p

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem to nejdřív nahrál normálně, ale to bylo bez zvuku, tak tohle druhý nahrávání jsem chtěl mít za sebou co nejrychleji.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Kluziště je už připravené k nahrávání, ale asi si budu muset vytisknout texty...

    OdpovědětVymazat