20100223

Horolezci, horolezkyně a horolezčata...

Matičce se včera podařil mistrný výkon. Přemluvila mě, abych se šel aspoň podívat na Kubíčka, jak v Horoškole Bělá leze po stěnách.
Z počátku jsem nevěřil, že by se mi mohlo lezení po skalách pod dohledem jakýchsi pochybných fanatiků do horolezení líbit, ale právě opak byl pravdou. Dostal jsem náčiní (chápej sedák (popruhy okolo pasu a nohou), karabinu a kousek kovu ve tvaru ∞) a po rozcvičce se mě ujal Pan Trenér. Řekl mi základní věci, ani slovo o bezpečnosti a už jsem lezl nahoru. Nika mě jistila opravdu dobře, já jsem se snažil lézt. Když jsem vylezl úplně nahoru, Nika mě začala spouštět dolů. Když jsem dosedl na zem, prohodili jsme se a nahoru začala lézt Nika. Takto jsme si "hráli" celou hodinu a půl, dokud vedoucí svým mohutným hlasem nepískla na nástup. Příští týden sem pošlu fotky, třeba se vám to i bude líbit.

Žádné komentáře:

Okomentovat